کمندناک

بوی تغییر... ؟!

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ
حدودا از پنج سال پیش تا الان اولین باریه که واقعا هیچ جنس مخالفِ اکتیوی وجود نداره!
همه deactive شدن!
در حال اددینگ هم نیستم و نیستن!
نشون میده پیر شدم ؟
خسته شدم ؟
حوصلم سر رفته ؟
به قول میم بزرگ شدم ؟
بالاخره فهمیدم چیکار کنمشون ؟
یه چیزی شده دیگه... !
توجه خودمو جلب کردم !
+ افت میزدم رو شن و ماسه ها! خوبم نبودم. فقط کیف میداد. رد شده میگه باریکلا! ایول! ماشالا! خب چی بگم من ؟ بگم ماشالا به عضلات پای خودت ؟ یا بگم چقد خوب با سنگ میدوی ؟ :/ بیا برو دیگه خب. حرفم نزن !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
کمـ ند

نظرات  (۱)

اکتیو از چه لحاظ ؟

+ یعنی acetaminophen
پاسخ:
+ آهان !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی